MENU

11:44
В Ізюмі створено відділ державної реєстрації майна та юридичних і фізичних осіб

В зв’язку з проведенням децентралізації адміністративних послуг центральних органів виконавчої влади та передачі їй функцій та повноважень у сфері надання адміністративних послуг на місцеві рівні виконавчий комітет Ізюмської міської ради виконав ряд завдань, пов’язаних з передачею виконавчим комітетам міських рад вищезазначених функцій з надання послуг у сфері державної реєстрації на території міста Ізюм Харківської області, а саме:

1.Рішенням Ізюмської міської ради №0211 від 15.03.2016р. створений відділ державної реєстрації виконавчого комітету Ізюмської міської ради.

2.До функцій та повноважень відділу державної реєстрації входить:

- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

- державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

- реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб.

Відділ державної реєстрації виконавчого комітету Ізюмської міської ради знаходиться за адресою: м. Ізюм, вул. Соборна, буд. 50, тел. 5-83-91

Режим роботи:

Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця: з 08-00 до 17-00

Перерва: з 12-00 до 13-00

Вихідні: субота, неділя

Керуючись принципом державної політики з відкритості та прозорості роботи державних органів зазначаємо, що отримати послуги відділу державної реєстрації можна через Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ізюмської міської ради, який розташований за адресою: м. Ізюм, вул.Соборна, буд 54, тел.2-85-15; 0990363815

Режим роботи:

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця: з 08-00 до 16-00

Вівторок: з 08-00 до20-00

без перерви

Вихідні: субота, неділя

Графік прийому заявників

Понеділок, середа, четвер, п’ятниця: з 08-30 до 15-30

Вівторок : з 09-00 до 20-00

Категорія: Новости Изюма и района | Переглядів: 686 | Додав: Изюмчанин | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar